onsdag 9 januari 2008

Min största sexkatastrof

Såhär i efterhand är det mest roligt och något jag skrattar åt.. Men just då var det inte kul! ;P

En snubbe jag träffat en gång innan smsade mig igår och tyckte att jag skulle komma hem till honom och "kramas", fast jag kände honom ju så väl nu att jag visste att det inte var alls det han ville. Han sa t.o.m. att jag skulle ta med mig mina dildos, så det avslöjade väl rätt mycket. ^^ Jag tog i alla fall och åkte dit fast jag egentligen inte var så pass sugen på sex. Men är nått med den grabben som jag dras till.

Han hämtade upp mig från bussen i sin bil och så åkte vi hem till honom. Han gjorde lite mat åt sig själv eftersom han hade åkt direkt ifrån jobbet och hämtat mig. Jag satt och glodde på tvn medans han åt. Vi lade oss sen i soffan tillsammans och skedade, jag bakom honom för att inte ramla ner på golvet..bred som jag är! ;P Han vände sig om och la sig istället på mig, drog ner mitt linne och min tröja för att leka med min bröstvårta. Samtidigt så pressa han hela sin kropp mot mig och juckade typ. Jag är så lätt att få igång! Han gjorde så ett par gånger med ens stunds pauser därimellan för att reta upp mig ordentligt typ. Sedan drog han mig till sängen och jag fick suga av honom. Han är typ den enda killen jag känner som tycker om när man tar det långsamt och försiktigt, är väl bra att jag får öva på det också så man blir en erfarenhet rikare ;P Alla gillar ju olika saker..

Han säger sen åt mig att hämta mina leksaker, så jag plockar fram dom ur min väska och ställer dom vid sängen. Så lägger jag mig ner igen och han lägger sig halv över mig och börjar smeka min fitta. Jag hade talat om för honom att jag har en tendens att börja hyperventilera om jag blev för upphetsad, och det var precis vad han ville få mig att göra. Så där låg jag och blev mer och mer tokig, kände honom nafsa i min bröstvårta. Fyfan va jag älskar det! Han la sig till slut ovanpå mig och förde in sin kuk, den är ganska grov men den gled väldigt väldigt lätt in för han retat upp mig som fan innan. Han gav mig några snabba hårda stötar innan han gav sig in på nästa projekt. Han drog ut den och tog istället fram den större dildon som jag hade tagit med mig, och förde in den.. för att sen försöka föra in sin kuk igen, samtidigt! Måste medge att det var jävla skönt!! Fram till att det gick snett, han slank ur en gång under stötarna och skulle föra in kuken igen då jag känner hur det hugger till. Aj var det enda jag sa, tänkte liksom inte mer på det utan fortsatte bara ha sex...jag kom strax därefter i en jäkla orgasm. Och mycke riktigt, jag började hyperventilera.. Låg där och drog in så mycket luft jag kunde och fick nästan panik. Han fråga om det var okej, trots att jag talat om för honom innan att jag får fan inte fram ord. Han ställer sig upp och går till köket istället när han inte fick något svar. Jag fick ännu mer panik och började gråta. Försökte ta långa djupa andetag för att lugna ner mig själv, vilket är jävla svårt när man känner ångest och panik i skallen. Jag låg och skakade som ett jävla aslöv.

När jag väl hade lugnat ner mina andetag till någorlunda normalt tempo tog jag mig upp på skakiga ben och gick mot badrummet. "Jasså du är uppe nu säger han med sarkastisk ton". Jag svarade inte ens utan bara låste in mig i badrummet. Försökte torka bort all sperma som nu började rinna nerför låren. Blod....! Jag satte handen emot musen, ännu mera blod. Vafaaan har jag nu gjort?! Kände nästan för att gråta, men samlade mig. Gick ut och klädde på mig, satt bara tyst ihopkurad i soffan resten av kvällen. Morgonen därpå när hans väckarklocka ringde så tog han tag i min hand och förde den ner mot hans kuk. Jag runkade av honom och gjorde inga hintar till att göra något annat i hopp om att det skulle stanna där för jag visste inte om jag skulle blöda igen. Men till slut lad han sig på mig iaf, det var ändå skönt sex trots att första stötarna gjorde ont som fan. Men jag sa ingenting.

När han åkt iväg till jobbet tog jag min lilla spegel i necessären för att kika efter vafan som var fel. Jodå... lååångt in på den inre blygläppen, dvs nästan precis vid öppningen var där ett nästan 2 cm långt jack. Det var som så att när han försökte trycka in sin kuk igen lyckades han pressa in dildon så den kilades fast ett par sekunder mellan botten och den yttre kanten. Och baksidan på min dildo är av hårdplats, därav ett jack. Mysigt!

Snacka om fett dåligt jag mådde efter det. Såsom han hade struntat i mig när jag låg där och knappt kunde andas. Och så allt blod, och jacket jag fick. Nu i efterhand ser jag jacket som en bra sak..det har faktiskt gjort mig tightare. ^^ *ler* Dildon som han använde då kan jag knappt använda längre om jag inte är väldigt väldigt våt, den är för grov..gör bara ont.

En hemsk kväll som blev ett roligt minne ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar