torsdag 5 mars 2009

Min första avsugning

Lovade just att ge mer detaljerade beskrivningar på olika erfarenheter. Så här kommer en!
*
*
På somrarna när jag var ca 11-12 år gammal så var vi fyra stycken som brukade umgås som mest. Det var jag, min bästa vän (A) som var tre år äldre än mig, ena grannpojken (N) som var två år äldre och så en sommarboende grabb (J) som också var två år äldre. Den här dagen i juni var vi alla inne i våran lillstuga på tomten som vi brukade använda som gästrum. Den var vädigt sparsamt möblerad med en soffa, en nerfällbar säng ovanför den, något skåp, en liten 14 tums tv och en stol ungefär.
*
Jag minns tyvärr inte hur det hela började när vi var där inne. Var ganska ofta så att det inte hade någon direkt början, man gick från inget till allt. *ler* Men blev i alla fall så att A placerade sig uppe i sängen med J där dom låg och småpratade samtidigt som han försökte övertala henne om att få känna på hennes bröst som var väldigt stora för hon var ganska så kraftigt bygd. Och då tog N tag i min arm, drog mig bort bakom en halvvägg som fanns vid sängens fotände (skulle agera som hall) där han satte mig ner på stolen. Han såg på mig med dom där busigt glittrande ögonen och med världens leende. Man behövde ju inte fundera, han var kåt helt enkelt. Tog inte många sekunder innan han tog min hand och la den mot hans jeans för att jag skulle känna hans bula, han släppte inte taget om min hand så jag kunde dra iväg den som jag oftast gjorde.
*
Trots snacket från tvn kunde jag höra kyssarna borta från sängen. Jag undrade om dom hörde när han sa åt mig att knäppa upp hans byxor. Men gjorde såklart som han sa, hade väldigt svårt för att säga nej. Så där stod han framför mig med uppknäppta jeans och världens bula innanför sina boxer. Han behövde inte säga något, jag drog ner dom också och plockade fram hans 18cm grova kuk och började runka den sakta. Gjorde det i kanske tio minuter, sen hörde man J hojta om att dom skulle byta plats så N drog upp och knäppte sina byxor. Så gick han iväg mot sängen och mot mig kom J med ett fånigt flin. Blev nästan avtänd bara av att se på honom. Borta från sängen hördes konstigt nog inte ett ljud. Eller så var jag alldeles för upptagen med att lyssna på när J tjatade om att jag skulle ta på hans kuk, bara lite. Men jag sa nej, ville inte röra den där lilla pinnen. *skratt* Han stod framför mig och runkade men jag tittade knappt åt hans håll. Plågade mig igenom tio minuter med honom innan det var dags för ett byte igen.
*
Den här gången försökte N att övertala mig till att suga av honom. Eftersom jag aldrig hade gjort det förut var jag väldigt tveksam. Han förde in sin ena hand innanför mina trosor och smekte min fitta samtidigt som han kom med det ena argumentet efter det andra. Att jag bara behövde smaka på toppen, att han kunde ha på sig kondom, att jag bara behövde max 30 sekunder.. och sjävklart var jag ju inte så svårövertalad när jag hade hans fingrar i mig. Så han tog på sig en kondom och jag tog in ollonet i munnen. Smaken av latex och glidmedel var varken god eller äckligt, bara väldigt konstig. Eftersom det hade tagit så lång tid för honom att övertala mig var det dags för ett byte.
*
Jag behöver nog inte ens påpeka att J inte fick någonting på sina tio minuter. Bara satt och väntade på att N skulle komma tillbaka i princip. Och den gången tog han inte på någon kondom, han frågade mig inte ens utan förde bara fram ollonet till min mun. Pressade det lite mot mina läppar. Så jag öppnade munnen och slöt läpparna runt ollonet. Smakade inte alls äckligt som jag hade fått för mig att det skulle göra. Kunde dock inte placera smaken riktigt, var som inget jag någonsin smakat innan. Han försökte att trycka in den längre men då puttade jag bara bort honom, kändes som att man skulle kvävas ju. Men det var ändå härligt på något sätt, att se på hans ansiktsuttryck hur han njöt.
*
Efter dom tio minuterna så bestämde vi oss för att gå ut därifrån. Det första som N gjorde var att sätta sin hand under näsan på J varpå han frågar "vad är det som luktar?!" och N bara svarar med ett leende, tyvärr var inte J sen på att fatta och började först gnälla om att han minsann inte fick och började sen säga hur konstigt det luktade osv. Snacka om att man vart osäker efter det, tolv år och redan förstörd för livet. *skratt*

3 kommentarer:

  1. Härligt! Precis detta vill jag läsa i bloggen, dina tankar och upplevelser. Snacka om att du kan skriva, kuken vaknade verkligen till liv av läsningen! Underbart! Vad tycker du om kuksugning numera?

    SvaraRadera
  2. Låter *nästan* jobbigt faktist. Kanske var bra att jag var sen in i det sexuella.

    SvaraRadera
  3. Tja tjejen! Riktigt nice läsning! Finns det möjligen ngn chans att snacka lite med dig på msn? Såg dig på cam4 tidigare inatt...helt underbart!!

    Hör av dig!
    badboll_82@hotmail.com

    //Henke

    SvaraRadera