lördag 24 maj 2008

Min första trekant

Jaha..då var det gjort. ^^
Jag har haft min första trekant. Det har varit nära två gånger innan men nu blev det äntligen av. Det var verkligen något nytt och intressant.


Jag hade festat hos några vänner dagen innan och sov också där. Så igår morse gick jag upp astidigt, och lånade polarens dusch. Jag är glad över att jag tog det rätt lugnt med spriten igår. Jag låg dessutom och klunkade vatten mer än jag sov för att jag var så orolig för att vara bakis. Blev besviken på mig själv dock att jag hade så ont om tid att fixa mig, kan säga att musen inte var i lenaste laget..vilket jag hatar! Mars iväg och sätta sig på bussen, och sen iväg med tåget. Jag mådde så illa på vägen dit att det är otroligt att jag kom fram, fan för nervositet. Jag har så svårt för att träffa nya människor, så det är bra att jag utsätter mig för det. Dock slog tanken mig att hoppa av typ 2 stationer innan men då vette fan vart jag hade hamnat. ^^ När jag väl anländer så stor tjejen där och väntar på mig, jag kände igen henne på en gång ifrån korten jag hade sett innan. Hon var så lätt att prata med, väldigt öppen person. Vi gick runt lite på stan och var in en sväng på bolaget också för att handla lite extra dricka till kvällen.

På vägen hem pratade vi om allt möjligt. Hon frågade mig om jag hade skydd (tycker det är lustigt att folk alltid frågar om man är skyddad men aldrig om man har testat sig..hmm) och jag sa ja. Hon frågade också om det var så att jag var bi eller om jag bara var nyfiken liksom. Hon talade om att hon inte var bi, men hon ville testa och vara en erfarenhet rikare.

När vi kom hem till henne var vi båda dövarma av promenaden så vi turades om med att ta en dusch. Vi satte oss sen och drack lite och fortsatte prata samtidigt som vi väntade på att hennes kille skulle komma från jobbet. Hon pratade om hur länge dom hade varit tillsammans, vi pratade om varandras känsligaste ställen, hur dom ville vara anonyma, hur vi kanske skulle gå tillväga sen osv. Hon kommenterade hur snygg jag var, det var precis vad jag behövde kan jag säga, för är det något jag är osäker på så är det tjejer. Är väl just för jag inte har någon direkt erfarenhet inom det området.

När han kom hem gick vi ut för att möta honom. Fick mig en kram och så gick vi upp i lägenheten igen. Kan säga att jag kände mig någorlunda utanför och felplacerad i början just för man umgås med 2 stycken som så uppenbart är ett par så känner man sig lätt som tredje hjul istället. Men det släppte efter ett tag. Men jag måste medge att jag var väldigt passiv under hela min vistelse där. Vi satt i köket och pratade en stund, han och jag pratade och visade varandra sina tatueringar. ^^ Ett stort intresse hos båda, han var nytatuerad sen dagen innan, en halvstor längst med höften och benet typ. *smart*

Han var väldigt trött så han gick in i sovrummet och la sig en stund medans vi satt kvar i köket och pratade. Tjejen och jag bestämde oss för att ta en dusch tillsammans för att sen gå in och väcka honom, och så blev det. Så där stod vi tillsammans i duschen och blötte ner varandra med vatten. Vi diskuterade bröst, eller ja..hon kommenterade att mina var så fina då hon själv såg sig som en planka, och hon undrade också om piercingen gjorde en känsligare. "Så om jag gör såhär.." , sa hon och satte munnen runt min bröstvårta och lekte med tungan. Fyfan va jag ryste längst hela kroppen. Mer än så mycket action blev det inte i duschen för strax därefter smög vi in till sovrummet. ;) Jag tror dock inte han sov som han låtsades göra, men vafan..skådespel är inte mig emot.

Vi gick runt sängen och hon la sig bakom honom men vänd mot mitt håll, och jag kröp ner brevid henne. Vi la oss tätt ihopslingrade typ och började kyssas och smeka varandras bröst typ. Jag var som mest passiv med henne just för jag kände mig ovan och..jag får erkänna att jag var rädd för att vara för hårdhänt mot denna späda fina varelse. När vi inte fick någon reaktion från grabben bredvid så hoppa hon över till hans andra sida och så drog vi av honom täcket. Han var helt näck. Så utan minsta lilla rörelse på något annat ställe styrde vi direkt mot hans kuk, som faktiskt redan var hård. *hmm* :P Vi lekte båda med tungorna runt hans kuk, turades om att suga av honom. Då blev det minsann liv i honom, och han började smeka min rygg och småstöna. Så där låg vi och delade på honom en stund. Sen ville tjejen minsann få smaka på mig, så jag fick lägga mig på rygg. Det var skönt att känna hennes tunga mot mina blygläppar.

(Tar en paus i skrivandet för nu måste jag fan leka, blir kåt av att tänka tillbaka på det här..)

Sorry ;)
Samtidigt som hon låg där och slickade mig så gav hon ifrån sig små välsmakande stön. Det var hett att lyssna på. Och att sen också ha den trevliga synen av hur han ställer sig och tar henne bakifrån. Dock försämrade det hennes koncentration lite. ^^ Till slut stod dom där och körde på som bara den medans jag bara låg där, men det var nice att se. Så var det min tur, hon kom upp och ställde sig gränsle över mitt ansikte. Första gången jag fick slicka, och jag gillade det. Jäklar va våt hon va, jag nästan bara väntade på att det skulle börja rinna om henne när jag satte dit min tunga. Åh hennes stön, mmmm.. Jag körde runt med tungan så fort jag bara kunde, och körde in den så djupt jag kunde i henne. Samtidigt känner man grabbens tunga på sin egen fitta. Mmmm han var så mycke bättre (hon va ju nybörjare som mig) och fyfan va jag njöt, speciellt av att sen känna honom i mig. Som avslutning gick tjejen tillbaka till att slicka mig medans hennes kille satt på henne och så kom han, och va han skrek när han kom...hett som bara den ;) Ingen orgasm för min del, men gjorde mig ingenting för upplevelsen var tillräckligt.. In och duscha av sig och klä på sig.

Vi gick ut och köpte hem en pizza som vi delade på, vi tjejer va inte så hungriga så.. Dom försvann iväg från vardagsrummet en stund (jag satt mest där för jag ville inte svansa efter hela tiden som nå hundvalp), sen kom grabben in och satte sig å snacka med mig. Prata om min fina ring i läppen, och jag sa den va lite ivägen för den va för stor. Han kysste mig med sina supermjuka läppar. Nej den va minsann inte ivägen. Han ställde sig upp och drog med mig till sovrummet, där kysste han mig igen innan han puttade ner mig i sängen. In kommer tjejen iförd en nätdräkt, hett hett hett. Nu började hon bossa minsann. Hon sa att jag hade på tok för mycket kläder på mig för att få vara i sängen, så jag fick minsann börja klä av mig. Sen blev jag fastspänd i sängen, både fötter och armar i vardera ände av sängen. Så satte sig tjejen gränsle över mitt ansikte och beordrade mig att börja slicka och sa att jag var så duktig. Efter ett tag kände jag grabbens kuk i mig och jag började gny. "Ojdå, jag undrar vad det är du känner då. Är det skönt eller?" Det var nice att höra hennes kaxiga attityd, hon fällde sådana kommentarer flera gånger. Dom ställde sig framför mig och hade sex i doggystyle medans jag fick ligga där fastspänd och titta på. Hon lytade sig fram och började slicka mig, och hennes pojkvän kröp upp till mig och ställde sig med kuken i mitt ansikte. Jag tog den i munnen så fort jag bara kunde. Ivrig som jag var måste jag medge att tekniken var usel. Blir så när man är för sugen, och dessutom har någon som slickar en samtidigt, då tappar jag lätt koncentrationen..är därför jag inte är så förtjust i 69an. ^^ Avslutningsvis blev jag frisläppt och tjejen la sig framför mig så jag fick slicka henne och killen tog mig bakifrån, det var så jävla skönt. Hon frågade om jag ville att han skulle komma i mig, när jag sa ja så sa hon att jag skulle säga det till honom. "Kom i mig!" Och det gjorde han också, samtidigt som han tog ett hårt grepp om mina höfter och skrek som bara den. Oj oj oj...
En dusch på det, ja tack!

Sen var det dags att lägga sig. Då märkte vi att vi visst hade haft sönder sängen så hela mittendelen sviktade. *asg* Så jag erbjöd mig att sova på soffan istället. Och allting kändes underbart bra faktiskt. Inte någon ångest eller någonting som jag normalvis brukar få. Jag somnade gott den kvällen.

I morse vaknade jag ganska tidigt men jag låg kvar i soffan ändå. Ville inte störa dom då jag inte visste hur det kändes för dom (när man varit med om så många som ignorerar en dagen efter). Jag hörde dom sen ha sex i sovrummet, men jag vågade inte gå in. DÅ kände jag ångest, och kände som jag var på helt fel plats osv. Jag ville bara hem.. Någon timme därefter var det dags för mig att åka och dom skjutsade ner mig till tåget. Hon frågade om allting kändes bra och så, och jag svarade ja. Strax efter att dom hade lämnat mig skickade hon ett sms. Där stod det att dom var orolig för att jag ångrade mig, och att dom hade hoppats på att jag skulle joina dom i morse. Så jag förklarade lite smått hur det låg till, att jag inte vågade.
Utom morgonens misstag så var detta en superhärlig upplevelse, som jag absolut kommer att göra om någon gång. ;)

Blev ett låååååångt inlägg det här! *asg*

2 kommentarer:

  1. wow...skulle verkligen vilja vara där.
    tigern

    SvaraRadera
  2. Hmmmm låter fantastiskt,tack för din beskrivning! Min man och jag skulle gärna vilja vara med om detta och vi gjorde ett litet lätt försök att förföra en gemensam väninna (som borde vara askåt efter ett år som singel.) Vi masserade henne tillsammans och sen bytte vi om men det blev inget mer än så det var dock häftigt. Jag hoppas vi kan gå längre någon gång snart. är aständ på att ha fina mjuka bröst med i vår kammare...

    SvaraRadera