fredag 27 mars 2009

En underbar kväll

Då ska jag alltså ta och berätta hur min kropp fick sig en så fin färg. Orkar inte ta i detalj, men var som så att jag var ute med E (min goda bloggvän) och några av hennes fina vänner på klubben Wish igår. Hade på mig röd korsett, svarta trosor och svarta sandaler med låg klack. Kände mig inte världsfin men det var i alla fall okej. Det var första gången jag var till den klubben och jag gillade den skarpt. Mysig stämning och med bra utrymmen överallt. Mycket fina töser var det ju där också. *ler*
*

Jag såg på medans E lekte med några av tjejerna. Det är verkligen så intressant, kan inte sluta kolla. Sedan var det min tur, att lägga mig ner och få stearin hällt på min rygg och rumpa. *grr* Plus lite piskande. Det var så otroligt härligt. Fick mig en del underbara komplimanger också, även om dom är väldigt svåra för mig att ta in. Det behövdes! Alla utom jag var otroligt sega så vi begav oss hem hyfsat tidigt. Jag följde med E hem för att slippa krångel som det är för mig annars. Och där var minsann inte lekandet slut för min del. För jag fick sätta/lägga mig i sängen och bli smiskad och piskad av E, fram till att hennes Herre tog över. Det där med smärta och njutning är en otrolig blandning som jag inte förstår, men den finns ju där så. *skratt* Jag vet inte ens vad som användes, var helt i min egna fokusering. Klarade mig rätt länge utan bekymmer men till slut började tårarna komma. Men inte av panik som jag brukar, inte av smärtan i sig...utan av att jag "blev fri" som är lättaste sättet att beskriva det på. Har hänt ibland att jag börjar gråta när jag fått en orgasm också, just för att då släpps varenda spänning som man har haft i kroppen. Det här var samma sak.



Vissa ställen var såklart känsligare än andra. Att bli piskad på ryggen var mest bara skönt, men när jag blev piskad över rumpan så kunde jag knappt ligga still till slut. Men jag triggade hela tiden mig själv till att inte ge upp, "bara lite till" ekade i mitt huvud. Det är ju verkligen en helt annan smärta när man känner att man ändå kan ha kontroll över den. Ni ska bara höra hur mycket jag gnäller när jag har huvudvärk! ;) När det till sist var slut så var jag så snörvlig att jag knappt kunde andas. Hela kroppen skakade (också något som händer väldigt ofta för mig) som bara tusan. Det blev en kväll som jag nog aldrig kommer glömma.

6 kommentarer:

  1. Oj, vilken upplevelse! Det låter som att du tyckte om det? Fick du någon belöning och njutning också måhända?

    SvaraRadera
  2. Ja tyckte absolut om det. Är inte smärtan belöning/njutning nog? ;) *haha*

    SvaraRadera
  3. Och vi var sååå ledsna över att få bära hand på dig. :-D Tack för en mysig kväll.

    SvaraRadera
  4. Det är väl jag som ska tacka?! :)

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att du hade en trevlig upplevelse! *ruskar på manen och gnäggar*

    Puss på dig sötnos, hoppas vi går på fler klubbar tillsammans <3

    SvaraRadera
  6. Den var toppen! Ska ju du också ha tack för Jum-Jum *ler* Det hoppas jag också att vi gör! <3 Pussar

    SvaraRadera