fredag 30 maj 2008

Påsatt och myslös

Jadu så mycket var man värd. Det är vad som flyger igenom mitt huvud just nu.


Träffade en kille ifrån nätet idag som jag snackat med i ca 2 år kanske. Vi har snackat som vänner, vi har varit som "kära" och vi har varit lekkamrater. Det har liksom skiftat i perioder de där. Vilket som så har vi många gånger snackat om att träffas både för att mysa som in i helvete och för att ha massa härligt sex. Och nu då idag så blev det äntligen av. Först hade vi sagt att vi skulle träffas en hel helg, sedan skars det ner det 24 timmar.


Jag åkte in till centralen för att möta honom eftersom han inte bor i Stockholm. Är därför vi aldrig har träffats. Sedan åkte vi till en lägenhet som jag hade lånat eftersom jag fortfarande bor hemma. Vi satte och först och käkade och glodde på en film. Det kändes inte som att vi hade så himla mycket att säga till varandra konstigt nog trots den långa tiden vi snackat. Vi satte igång en till film och han la sig efter en stund bredvid mig i soffan. Det tog inte många minuter, max 10 innan han kysste mig och på en gång försökte föra in handen innanför mina byxor. Och eftersom han hade sagt att han var mer en sån som myser efter sex så lät jag det hela fortsätta. Så där låg vi i den trånga soffan och kysstes med hans hand innanför mina byxor och smekte min fitta.

Hans tålamod var inte långt utan han ställde sig snart upp och tyckte vi skulle gå till sovrummet istället. Så han drog med mig in dit. Han satte sig på sängen och jag i princip puttade ner honom och satte mig gränsle över han och kysste honom. Han fumlade runt med min bh och fick till slut av den och började suga på mina bröst. Han frågade om jag hade tagit med mig mina dildos och jag nickade. Mina byxor åkte av och jag ställde mig framåtlutad mot ena sängkanten, och där stod jag och smekte mig själv medans han tog mig med dildon i snabba tag...nästan som han högg in den i mig. En liten orgasm sköljde över mig.

Han skulle nu få sig en avsugning. Men jag måste medge att den inte var långvarig, och min teknik var verkligen ingenting att hurra för. Troligtvis för att jag hade lite ont i halsen, men också för att jag på sätt och viss kände mig jäktad..jag vet inte varför. Vilket som, efter min dåliga avsugning (haha) fick jag sätta mig gränsle över han med ryggen vänd mot honom. Det var så härligt att låta den sakta glida in så man kände varje centimeter, så jag gjorde det flera gånger om. Tog ut den så mycket jag bara kunde utan att den skulle "försvinna iväg" så man måste styra tillbaka den, och sen sjönk jag ner över den igen. Han verkade tycka om det lika mycket som jag för han stönade lika mycket varje gång jag gjorde så. Samtidigt som jag satt där och sakta red honom så särade han på mina skinkor och förde in ett finger i analen. Något som jag inte är speciellt förtjust i överhuvudtaget, men som jag typ ändå hade lovat honom så jag lät honom hålla på. Jag fick sen ställa mig på alla fyra och så förde han sakta in kuken i analen, det fick gå jävla lugnt för det var inte alls bekvämt. Även om det inte gör ont så tycker jag inte alls det känns bra, är just därför jag sällan brukar gå med på det. Dom sista stötarna blev ganska så snabba, men han märkte nog att jag inte tyckte om det så mycket så han bytte hål. Det tog inte lång tid förens han va nära att komma, och han tömde satsen över min rygg. Och det var en redig sats, hela min rygg..och i håret fick jag också. Så det var bara att hoppa i duschen på en gång det.

Jag lämnade dörren öppen just eftersom han hade pratat om flera gånger innan att vi skulle duscha tillsammans. Det var jobbigt för mig att göra det, för jag tycker egentligen inte om att duscha med andra, av flera olika anledningar. Men han var ganska så lättsam person, väldigt knasig så det blev inte så jobbigt som jag trodde. Vi gick tillbaka till sovrummet och klädde på oss. Han gick ut och tog en cigg, och snackade i telefon. Jag hör hur han pratar med sin polare som visst verkade vara inne i sthlm. Det syntes på hans min hur gärna han ville dit. När han hade lagt på började han prata om hur bussarna går osv, och att hans polare var i sthlm..........så jag sa åt honom att åka.

Jag är inte den som håller kvar människor när jag ser att dom vill vara någon annanstans. Han frågade om det var okej, och jag sa självklart ja. Så jag följde med honom ut, och vinkade av honom för att sen gå tillbaka till lägenheten igen. Han märkte nog hur besviken jag var för han gav mig en rejäl kram. Och bara en kvart efter att han hade åkt så smsade han och sa att han hade ångest över att han stuckit, och att han inte "kunnat" hålla sitt löfte om en massa mys. Kom inte med ditt medlidande i efterhand. Det var ingen som tvingade honom att åka lika lite som någon tvingade honom att stanna kvar. Han ska väl ge mig mys för att han vill, inte för att han lovat. Sex i all ära, men jag vill ha mys någon jävla gång. Det är fan evigheter sen sist. För att citera en killbekant till mig "knulla kan alla, men mysa är en konst"..och på sätt och vis har han rätt.

Så, nu är klockan ingenting... enda jag fick var 4 timmar och inte ens sovsällskap. Inget morgonsex för den delen heller, jag som skulle väcka honom med en avsugning sa vi..
Jajja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar