torsdag 26 juni 2008

Ett tack till den bäste

Det finns få människor här i världen som vet hur fan man ska behandla människor. Just därför tog jag mig tid idag att skriva ett sms till ett engångsligg bara för att tacka. Han är den enda av mina engångsligg som har bemött mig väl och respekterat mig.
Han är ett bevis på att man kan utan krångel!


Jag menar..vi låg i sängen, skämtade och snackade om allt. Pratade om att han hade flickvän. Att han är en player som varit runt en hel del osv. Så var inga frågetecken över var han stod någonstans om man säger så. Vi pratade länge innan det blev något sex överhuvudtaget. Och vi pratade också morgonen därpå, vi skämtade och så precis som innan. Han betedde sig inte som alla andra, skrajsen för att man efteråt ska bli någon jävla klängapa som man aldrig blir av med. Han tog t.o.m. kontakt med mig på nätet efter. Utan att för dess skull vilja något mer. Visst han har sagt att jag kan komma och hälsa på, men mer än så har det inte varit. Inget tjat om vad som hänt eller vad som ska hända, och inte heller ignorerat mig eller behandlat mig som skit.

Jag säger då det... killar, lär er av mästaren! Man behöver inte ljuga, eller bete sig som ett svin bara för att man gillar att knulla runt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar