fredag 21 november 2008

Kommentarsteknik

Jag vet inte hur många gånger jag blivit tillfrågad att kommentera bilder på grabbars kukar igenom åren. Och det GÅR INTE, verkligen inte inte inte. För jag vet inte vad jag ska säga! *skratt*
Ska man säga att den är fin? Det låter ju inte klokt för det låter som man pratar om blommor eller dylikt. Men finns ju dock kukar som är "fina att se på", behöver dock inte betyda att dom är bra för fem öre.

Så vad säger man?? Ska man slänga ur sig något i stil med som "den ser skön ut" kanske? Vilket låter som att man vill prova den vilket jag kanske inte alls vill, för jag väljer inte mina sexpartners efter vilken kuk dom har.

Så ja...jag vet inte vad alla dessa grabbar förväntar sig att man säga säga. Att man vill dom ska ta en här och nu? Annars har jag inte så mycke att skriva. Blir oftast bara ett "nice" jag slänger ur mig och går därifrån. Helt onödig kommentar men tydligen behövlig. Tro mig, om ja känner för att ligga med dig kommer jag tala om det för dig vare sig jag får se en bild på din kuk eller inte. *ler*


Säg mig, vad ska man skriva? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar