måndag 15 december 2008

Trekanter?!

Hade denna diskutionen med en grabb i telefon förut en gång. Vi pratade om trekanten som jag hade med paret i april eller när det nu va. Och det var då det slog mig. Beroende på hur man definerar trekanter så var detta inte första gången jag varit med fler än 1 i sexsammanhang!

Min allra första kontakt med sex var vid väldigt tidig ålder, på tok för tidig för att räknas. Då var det 3-4 pojkar i alla fall som "delade" på mig. När sedan åren gick och man började bli nyfiken så hade jag en tjejkompis till mig som var tre år äldre, vilket gjorde att jag kom in i saker å ting väldigt snabbt i hennes sällskap. Mycke äventyr vid delat.

Som den äldste i grannens familj som vi spelade klädpoker med, som sedan slutade med att vi alla tre låg i min säng och jag mest bara kollade på när hon sög av honom. Hon var också med mig hem till en kille i min klass där vi satt inne i deras bastu (avstängd) och vi turades om att runka hans kuk. Vi gjorde även samma sak med honom hemma hos mig, smygandes i våran vardagsrumssoffa under en filt då vi kollade på film för hans mamma skulle umgås med min mamma.

Även så att killen från min klass och grannens yngre bror som var ett år äldre än mig kröp under mammas säng. Där låg dom båda på varsin sida om mig och utforskade min kropp. Tror inte jag rörde dom, vad jag minns.

En gång var vi fyra stycken. Jag och tjejkompisen, den äldsta grannen och en sommargäst. Det var en mysko dag må jag säga. Hon låg i min säng och jag satt i en skrivbordsstol bakom en "skiljevägg" medans grabbarna växlade mellan oss båda. Minns att det var första gången jag vågade mig på att ge någon en avsugning. *ler*

Det var säkerligen mer tillfällen som jag inte minns just nu.. Hon drog med mig i mycket! Men det är jag glad för på sätt och vis även om det gjorde min sexdebut väldigt tidig. Är nog tack vare henne som jag fick så avslappnad syn på sex. Nog för att den är halft borta nu men ja... ^^

Trevliga stunder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar