onsdag 29 oktober 2008

Jag gillar inte skryt

Asså...är det något som är avtändande så är det folk som påpekar hur grym dom är på något, en del är till och med så modiga att dom säger att dom är bäst. ;) Jag blir bara full i skratt när jag hör sånt där. ^^

För det första, att komma till MIG och skryta med att du är grym på att slicka fitta för att försöka komma längre med mig... lycka till! ^^ Jag är inte ens speciellt förtjust i att bli slickad, så är knappast så att jag slänger mig på någon bara för dom är bra på det ;)

För det andra... det finns INGEN som kan säga att dom är bäst! Har ni missat en liten detalj eller. VI ÄR ALLA OLIKA!! På samma sätt som de inte finns någon som är bäst, det finns ingen som är sämst. Jag brukar därför aldrig säga att någon är dålig i sängen. Det var en dålig matchning helt enkelt. För det är ju så att alla gillar olika saker. Vissa kanske vill ha någon med turbotunga, medans andra kanske hellre har någon som är bättre på beröring. Förstår ni hur jag menar? :)

Är bara att ta min polare t.ex. som tyckte att hennes ex va rätt mjäkig i sängen. Men jag tyckte han va ganska så hårdhänt av sig (om man jämförde med alla jag varit med innan) så det där är ju en smaksak. =)

Kom inte och skryt..jag backar bara ;)





Ett litet ps till en bloggkommentar... det finns redan sådana bilder faktiskt.. =P
http://galleri.skyddsrummet.net/main.php?g2_itemId=94089
kika där =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar