fredag 31 oktober 2008

Man tager vad man haver

Ja ni...igår sov man på jobbet för ovanlighetens skull. Väldigt tråkigt att vara utan leksaker kan jag säga, har blivit alldels för bortskämd på den fronten. Blir aldrig riktigt nöjd om jag inte blir penetrerad. Förr när man var ung och pank så dög alltid händerna alldeles utmärkt. Även om jag får erkänna att några fingrar va rätt "trasiga" ibland då jag hade mina kåtaste perioder. *fy fy*

Men igår var man som sagt på jobbet, så då fick minsann händerna duga fint igen. Och endast huvudets fantasi använde jag mig av..inga bilder, inga samtal på varken tele eller datorn, inga klipp ens en gång. Kände mig som ung på nytt kan jag säga. *ler* Låg och fantiserade om hur jag hälsade på min polares killkompis för en tv-kväll. Han har minsann sagt att han är en riktigt teaser så tror jag skulle trivas i hans händer. ;) Blev en mysig kväll på jobbet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar