måndag 10 november 2008

RESPEKTERA

Okej.. vi tar detta EN gång och hoppas sen på att alla är så snälla och slutar argumentera om skiten med mig och bara accepterar mitt beslut. ;)

Jag har sedan start varit anonym som Wildcat/Cat, vilket alla borde veta vid det här laget. Är väl inte så svårt att förstå med tanke på hur mycket bilder jag lägger ut och hur grova dom är. Kan inte riktigt säga att det är så att jag skäms. Snarare så att jag har visat upp mig förr utan att vara anonym, och sett vilka följder det gett. Märkt hur folk inte tar en seriöst, hur man bara blir ett objekt osv. Jag älskar ju sex, men vill ju gärna ha chans till att få mer än så. Därför skiljer jag på min porriga sida som vill visa upp sig, och min seriösa sida som letar mer än så. Krångligt att förstå??

Jag kan inte heller visa mig i cam vilket jag har förklarat tusen gånger! Bilder kan jag ändra på, ta bort sådant som är lätt att känna igen, det kan jag INTE göra på cam. För dom som inte har fattat det så har jag tatueringar, och dom är ganska så lätta att känna igen. Så erat "filma inte ansiktet då"-argument funkar liksom inte. Och att BARA visa fittan är inget som ger mig någon som helst tillfredställelse för fem öre, för det kan ju lika gärna vara vem tusan som helst. Så eftersom jag inte får ut någonting utav det så sysslar jag inte med det. Dom enda som får se mig i cam är mina vänner som redan vet vem jag är så jag slipper hålla på och dölja allting.

Och jag är SÅ less på allas kommentarer såsom "jag bor ju inte ens i sthlm, hur skulle jag veta vem du är?" ...oh my god, tänk?! För det första så är inte darkside och klubb6 de enda platserna i cyberspace som jag hänger på. Bara för att du bor nere i skåne betyder väl inte det att du inte kan hitta mig på en annan sida och på så sätt få reda på vem jag är? För det andra, även om DU inte vet vem jag är så kanske det är någon annan som gör det! Jag ska förklara.... det finns många tyvärr (har hänt mig innan) som har som nöje att avslöja folk till resten av befolkningen. Så jag litar inte på att ansiktbilder inte sprids vidare, eller att du inte kopierar bilder från cammen..och att på så sätt kanske någon annan som känner mig ser mig osv. Och då kommer den klassiska "tror du jag är så jävla taskig?!" Ehm, jag vill inte tro att någon är så taskig, men tyvärr är det så! Och jag tänker inte chansa för att 10e gången åka på en nit. Hur många av dom tror du erkänner vad dom har för avsikter "ne ge mig inte din bild för ja kommer bara lägga ut den" , så varför skulle jag lita på dig bara för att DU säger att jag kan det??

Ännu mer irriterande med de som efter en månad blir sur och anser sig absolut vara värdiga att få se vem jag är. Varför kan ni inte bara respektera att jag har svårt för att lita på folk?? =( Kan säga att de finns dom som väntat flera år innan de fick veta vem jag va! Passar det inte ditt schema så kan du pysa iväg. Inget som säger att du någonsin kommer få veta.

Om världen vore perfekt skulle jag aldrig varit anonym ;)

2 kommentarer:

  1. hmmm...verkar ju som du skämms över att visa upp dig...mesig inställning

    SvaraRadera
  2. Bra inställning du har. Det är dina gränser och dem ska respekteras. Bara på detta sätt skiljer du agnarna från vetet./kvinna

    SvaraRadera