lördag 25 oktober 2008

Cybersex

Jag va rejält sugen hela dagen igår faktiskt. Hade sex på skallen rätt mycke, och fett sugen på närhet av alla slag. Men har man inte råd att åka någonstans så får man klara sig själv, ingen pallar ju hit heller så. =P
När väl kvällen/natten kom så haffade jag min killkompis på msn minsann. Han va inte sen med att haka på inte. Börjar få rutin på det här. ^^ Men fyfan va han retades med mig den här gången!

Jag slog på min cam, och när han såg att jag låg och lekte sa han åt mig att sluta. Jag fick inte röra förens han sa till. Lättare sagt än gjort när jag redan hade gått och varit sugen hela dagen liksom.
Sen satt han och pratade om att hans fleshlight va så kall, han ville ha nått vått och varmt. *gaah* Och han hade bytt ut sin piercing i ollonet också till en med större kula "så den lär nog kännas rejält"...den jäveln vet precis vad han ska säga för att göra mig tokig! Och så fort jag försökte smeka mig själv så sa han till mig, fick inte ens leka med bröstvårtorna *morr* "Tänk om du fick ha min kuk i dig just nu ;) " - fyfan för den mannen ^^ Det spelar iofs inte så stor roll vad HAN säger för jag har alltid varit råtänd på honom så jag blir helt varm i kroppen bara han säger hej *ler oskyldigt*
Och hans cam va trasig så fick inte se honom alls den här gången.. men det är rätt tändande det med faktiskt. Ibland förstörs det bara om man inte fokuserar på texten. Jag är lite konstig. ;)

Efter väldigt lång verbal teasing (väldigt lång när man väntar!) så sa han till slut att jag fick ta en av mina dildos och föra in, sätta på vibratorn..men jag fick inte smeka eller någonting, den skulle bara va där. Jag blev dock lite olydig, kunde inte låta bli att köra några juck med den för va ju så skönt att få in den i sig. Fy mig ^^ Där fick jag ligga i ännu en evighet och känna den vibrera i mig, läsa hans ord om hur han ville ta mig hårt. Kan säga att den dildon blev inte långvarig, den gled ur hela tiden. *skratt*

Blev sen tillsagd att ställa mig på alla fyra, så att han kunde se både dildon i mig och mitt ansikte. De var krångligt när man är lite begränsad (man kanske ska anställa en kameraman?^^) men till slut hittade jag en fungerande vinkel. Han sa sen att jag fick leka LITE bara.. Och ja.. för honom gjorde jag något som jag inte gör för många alls... eller ja, jag försökte i alla fall. Han ville minsann att jag skulle ha en kuk i alla hål medans jag sög av honom. Men jadu, jag har inte tillräckligt med armar och jag va ALLDELES för våt. *hah* När jag försökte föra in en dildo i rumpan, då gled den andra ut. När jag sen försökte i omvänd ordning så åkte den i rumpan ut. Inte lätt inte ^^






Den i fittan








Den i rumpan, är ändå trasig ^^






Han sa sen att ja fick ge upp, jag behövde ju fler armar ;P och sen sa han minsann att jag fick leka tills jag kom. Åh fy satan asså! Det tog inte lång stund kan ja säga. Och jag tycker synd om mina grannar faktiskt *rodnar* Gaaah, va det va undebart skönt. Han får mig alltid så jävla kåt.

Skämdes dock en del efter då han nu sett mig ur alla möjliga vinklar som jag hatar. Sånt som jag skiter i just då, men som slår mig när jag väl har kommit och "vettet" kommer tillbaka till hjärnan. ^^ Både han och jag va sådär härligt skakis i kroppen efter, och varma. *ler* Så jävla synd att han inte va här på riktigt! Den jäveln hade mage att säga att om jag bodde närmre så hade vi fan träffats, trodde jag aldrig att jag skulle få höra från hans mun. Gjorde mig mer galen..jag vill flytta! ;) *skratt*

Somnade härligt sen..pömsig som man var ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar