lördag 25 oktober 2008

Confession

Yes, det är så..jag måste erkänna en liten liten pyttegrej. Eller okej, vissa kanske tycker det är en stor grej men ah. Jag har ju lite udda syn på det där med sex, speciellt för att vara tjej. ^^ Jag har väl iofs redan nämnt det någon gång kanske, men har inte riktigt förklarat hur detta "fungerar" liksom. *asg* Låter som något vetenskapligt.

Det är såhär va..killen som jag hade cybersex med igår är faktiskt upptagen. Han har flickvän sen flera år tillbaka. Finns en till som är upptagen sen flera år tillbaka som jag leker med på nätet då och då. Och det tänder mig bara mer! Missförstå mig inte. Jag är inte den som springer runt och försöker lirka upptagna grabbar runt mitt finger, absolut inte. Det är inte heller så att om en kille som är upptagen kommer och skriver till mig "jag vill ha dig!" de första han gör så fastnar jag, det är mer avtändande än tändande. Grejen är den när man snackat med en snubbe aslänge som polare liksom, märkt vilken vettig snubbe dom är osv... och sen en vacker dag sker något som inte borde ske. Dom börjar känna en dragning till en. Man börjar snacka mer och mer snusk (okej, jag är skyldig till att snacka väldigt mycke sex med mina polare!) och till slut slänger han ur sig sådant som han aldrig slängt ur sig förut. Helt plötsligt vill han ha en! Han brukar normalt inte göra sånt, och han älskar verkligen sin flickvän..men något har man väckt. Förlåt mig så HEMSKT mycket, men det är så fruktansvärt tändande! Ja, jag är en liten bekräftelsehora, och det där är typ höjden av bekräftelse. Dom har lyckats hålla sig borta från brudar i flera år, och sen kommer man och skakar till deras värld. *mmmmm* Fy skäms på mig!

Men då vill jag OCKSÅ tillägga detta. Jag anser inte cybersex som otrohet. Min framtida pojkvän får sitta och porra loss om han vill. ^^ Så länge dom inte träffas så varsego. =P Är ju bara att inse, många killar tycker om det som är lite förbjudet osv, så varför inte låta dom ha en liten lekhörna? Men ja, jag är som sagt lite udda.. ;P Visst, sen har jag ju även varit med några upptagna grabbar IRL..men i mina ögon är det så att så länge JAG inte känner hans flickvän (att de är en polare eller så) så är det faktiskt som så att det är HANS dilemma och inte mitt, det är ju faktiskt han som är otrogen. Jag är singel och har inga förpliktelser mot någon.

Nu lär man väl få en del arga människor på sig...men nu är det sagt i alla fall.. *ler oskyldigt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar