fredag 10 oktober 2008

Sexfrågor och svar

Är lite putt över att jag aldrig blivit veckans medlem på klubb6.. *fnyser* ..så jag beslöt mig för att svara på deras fina sexfrågor här i bloggen istället eftersom dom inte vill ha mig. =P Är väl iofs bara "äkta" medlemar som får vara med där, men ändå! *ler*

Sexfrågor:

När hade du din sexdebut? När jag var 12, skulle fylla 13 med grannpojken som var 2 år äldre än mig.

Har du tittat på porrfilm? Ja men det va länge sen jag såg en FILM, jag kollar mest klipp

Vilken kroppsdel är du mest respektive minst nöjd med? Är mest nöjd med mina läppar, minst nöjd med alla EXTRA former =P

Vad gör dig upphetsad? Oj oj..listan är lång! Men kyssar på halsen, bli kallad för slyna, självsäkra/bestämda människor, teeeeeasing på alla sätt å vis

Hur tillfredställer man dig bäst? Beror på målet. Att bli tagen hårt bakifrån är skönast, men de har jag aldrig kommit av det *skratt*

Vilken ställning föredrar du? Alla ställningar är härliga, beror på humöret..

Har storleken någon betydelse? Ja beroende på humöret. Olika kukar för olika ställningar ;)

Har du några sexleksaker? Vad/vilka? Jadu ett par dildos, piskor, bojor, stearinljus, klämmor, klädnypor...typ så

Är du tyst eller högljudd i sängen? HÖGLJUDD!

Har du varit på sexmässa/Sexklubb? Nej tyvärr inte.. men vill jättegärna!

Har du någon gång filmat/fotat när du haft sex? Jag har blivit filmad en gång när ja lekt, men de har ja inte fått se! Och har varit snack om att fota/filma vid sex flera gånger, men har aldrig blivit så.. =/

Vilket är det mest udda stället du haft sex på? Har tyvärr inte varit så udda av mig så...jag får säga skogen typ =/ Har iofs blivit fingrad på dansgolvet på krogen ;) va packat med folk så ingen såg. ^^

Vad fantiserar du om när du onanerar? Killar, tjejer...ihop går riktigt bra ;) Gamla ligg, framtida ligg (förhoppningsvis) =P

Har du haft sex med någon då någon ej deltagande tittat på? Nej det har jag inte gjort.

Hur ofta onanerar du/har sex? Onanerar minst varje kväll iaf oftast...sex är inte så ofta just nu.. 2-3 ggr om året ligger det väl på nu *asg*

Var anser du sperman skall bli av? Beror på humöret.. gillar att bli sprutad på..men inte så skoj med massa kladd när man t.ex. precis ska sova eller man är på nå knas plats kanske..om ni förstår ^^

Har du haft sex med någon av samma kön som du själv? Har haft en trekant med ett par, det är enda gången.. men hoppas på fler, både trekanter och ensam med en tjej. =)

Har du haft analsex? Ja ett antal gånger även fast ja inte är så förtjust i det. Är ingen som får de längre =P

Lack/läder eller spets? Lack och läder är för jävla läckert ;)

Vilket föredrar du, hårt eller mjukt? Hårda tag alla dagar utom söndag då jag vill ha megamys-sexet. Inte nödvändigtvis söndag men du hajar poängen. *ler*

Vad är kinky för dig? Kinky för mig är ett begrepp ja använder om det som är för mycket för mig. Dvs det som jag inte sysslar med eller tycker om på något sätt. Är därför jag inte kan svara på frågor som "vad är de mest kinky du gjort" eftersom inget jag gör är det i mina ögon.. =) ....iofs...skulle väl vara fisting då, för det har jag ju faktiskt provat en gång trots att det verkligen inte är något jag gillar. ^^
*
*
*

*
För att göra det hela lite mer intressant kan jag slänga upp ett litet erbjudande. Skriv en kommentar med en sexfråga du vill ha svar på så kan jag gör ett till inlägg senare med svaren på dom. =) Och inte massa tråkisar nu som skriver "vill du ha sex med mig?" för det blir väl lite tråkigt om jag ska rada upp alla jag vill/inte vill knulla med i bloggen? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar