fredag 10 oktober 2008

FRUSTRERAD

Det är precis vad jag börjar bli nu... =P


Jag har inte haft sex sen den 30e maj så är typ aslänge sen. Och den gången va typ.. in, ut, slut... inge skoj! Det va liksom inte bra åt nått håll alls! För det var inte hårda tag, fick som mest lite smisk på rumpan..inte fy skam men ja..trånade efter mer. Och det var inget mys heller, varken före eller efter! Satt typ på varsit hörn i soffan, och när vi väl la oss brevid varann och började kyssas så skulle han ju börja pilla på en gång och sen mars i säng.. Och efter han hade kommit slängde vi oss i duschen och sen stack han iväg trots att han sagt att han skulle sova med mig.. Mycke besviken man va då! :P

Gången innan det var de trekanten. Va samma sak där. Liiite dominans som fick mig att tråna efter mer, men inget mer kom. Och inte något mys, hur man nu myser på tre...jag i mitten tack! ^^

Börjar känna mig så frustrerad över att aldrig få någon närhet.. Men vill samtidigt inte gå tillbaka till massa meningslöst sex. Oj va illa det lät! Okej inte meningslöst men som inte riktigt gett mig de jag behövt. Äkta kyssar är ändå det jag saknar som mest. Intensiva jävla kyssar. Inte slafset man får medans man blir påsatt. Utan som den där första kyssen när dom trånat efter en riktigt länge. *gosrysning*

Ska man plocka någon random och hoppas på det bästa? Eller ska man börja sålla igenom en hög så kanske man får något vettigt ligg om några månader till? ^^ Om man ändå hade någon killkompis som bodde i närheten för sovsällskap så man åtminstone fick den närheten. *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar