onsdag 29 oktober 2008

Partaj

Sorry, blev paus trots att jag lovade att det inte skulle bli så. Lite problem i livet igen som vanligt, men jag kämpar på ;P

I helgen blev det fest minsann. Blev inget skojsigt snusk med någon. Det va dock några grabbar som va lite småflirtiga, men kändes lite fel att flirta tillbaka när alla dom är bekanta till familjen så att säga.

Det stoppade dock inte min grannes dotter från att köra ner tungan i halsen på mig. *skratt* Stackars hennes pojkvän, han tycker inte alls om när hon är med tjejer. Var inte direkt något jag hade tänkt skulle ske, jag bara satt och prata med henne om att hon minsann hade tafsat på mig senast vi åkte på kryssning och hon va full. Sen 2 minuter senare stod hon och kysste mig, skyllde på att hon älskade tungpiercingar. *ler* Vart tusan var hennes pojkvän då? *funderar* han lär ju ha varit i närheten någonstans.. hmm.

Hon va duktig på att kyssas minsann.. Och hon har ju erfarenhet med tjejer, mer än vad jag har faktiskt.. Men är lite tabu när hon är polare med mina syskon, våra föräldrar är polare..och dessutom är hon bara 16 år så är ju lite illa. ^^ Men hon är fin, och så jävla go ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar