fredag 21 november 2008

Alla par är desperata

För någon som mig, en sådan där tjej med väldigt dåligt självförtroende. Då finns det i princip inget värre än att snacka med ett par. Säkerligen underbar kille och tjej. Men oj oj oj, vad dom har bråttom!

Om det är någon gång man känner sig som på en köttmarknad så är det när man snackar med dom. I och för sig HELT förståeligt, för dom har ju redan sin andra hälft så är ju inget annat än äventyr dom letar efter. Så enda man väljs på är hur man ser ut och vad man gillar i sängen. Det spelar ingen roll om jag är intresserad av djur och musik, så länge jag sväljer och gillar att bli fotad.

När dom fått hör att man möjligtvis kan tänka sig att träffa dom så ska det plötsligt ske helst igår! Man ska visa på en gång vem man är, man ska byta nummer och snacka i telefon. Det snackas inte om något annat mer än vad som gillas i sänghalmen. Fort som satan börjar det snackas datum. Man hinner knappt reagera på vad man har gett sig in i.

Tyvärr tyvärr är det precis sådant som får mig att backa! Speciellt när det är grabben man snackar med. För har ju varit med om det innan att man snackat med ett par då det är så att tösen inte ens är bi eller nyfiken utan bara gått med på detta för att vara sin pojkvän till lags. Jag vill inte lägga ner tid och energi på något som sen någon bara visar sig vara medverkad i halvhjärtat. Och visst, jag är kött för er..men jag vill gärna lära känna folk innan jag slänger mig iväg. Behöver inte vara megapolare, men att snacka en månad på nätet åtminstone innan jag avslöjar vem jag är tycker jag inte är mycket begärt. Hur gärna jag än vill vara med i fler trekanter så har jag svårt för att lita på folk.

Är det så, bara för att det är lite svårare för par att hitta någon som vill joina så har dom hunnit bli väldigt desperata när det väl dyker upp någon? Och de vill då skynda på fort som fan för att de väntat så länge? Gör som jag, hoppas ingenting förens det verkligen händer så slipper man sitta besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar