tisdag 24 juni 2008

Samlingen ökar

Oj oj vildkattan goes shopping med råge!
Vet inte vad som flög i mig riktigt idag när jag var ute på stan och strosade. Brukar vara så att alltid när jag är i den delen av stan så går jag in på sexbutiken och köper mig någonting eftersom jag inte är där speciellt ofta. Men nu kände jag för att slå på stort.

Det blev en stor dubbelkuk, en med sugkopp, en ny vanlig sak med vibrator fast mer böjlig, en klitoriskittlare och en kortlek med massa ställningar på (bra att få tips ifrån kanske). Det blev sammanlagt 1400 kronor! ^^ Och varje gång jag är där ber jag dom att slå in det eftersom det blir lite jobbigt att gå omkring med på stan OCH att ta hem när man bor med en nyfiken familj. Undra vem dom tror att jag köper allting till. *ler*


Enda som jag faktiskt saknar i min samling just nu är en strap-on. För jag har redan beställt lite lädergrejer på darkside som kommer i slutet på månaden. Så snart en bra samling. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar