måndag 7 juli 2008

Bli påsatt av grannen?

En liten..ja vad ska man säga.. observation? Jag tror nästan min granne är lite nyfiken på mig. Kan va ren jävla inbillning också, va vet jag. Men fyfan va han har börjat snacka med mig senaste halvåret typ! Vänder sig alltid speficikt till mig trots alla andra som är där.

Kan inte säga att jag är mindre nyfiken på honom. Såsom hans mamma (riktigt pladdertacka) sitter och skämtar med min morsa om att han säkert tänder på kinky grejer för hon tycker hans flickvän har blåmärken och sugmärken stup i kvarten. Hmmm, gärna för mig! Han ser ju jävla bra ut också, precis min smak.

Finns dock en faktor som avtänder mig på en gång. Grabben springer efter småtjejer trots att han är ca 4 år äldre än mig. Fnittriga fjortisar i storlek "zero" som inte har mycket till egen hjärna. Dvs ingenting i närheten av mig, är just därför jag tror att det kan va ren jävla inbillning. Vad får man ut av dom? Iofs, dom kan man väl få att göra vad man vill just för dom inte törs säga ifrån. Men skulle han förföra mig skulle jag då inte säga nej. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar