tisdag 8 juli 2008

Människor roar mig

Ska jag skratta? Det är typ det jag har lärt mig att göra när folk beter sig illa, just för att dom är inte värda att gråta över.

Den lilla killen (ja kortare än mig va han iaf) som var med i trekanten predikade så fint innan om hur vi alla kunde vara vänner minsann, då vi en gång pratade om hur illa folk beter sig. Han sa att jag kunde prata med dom om allting, umgås med dom för att dom var trevliga människor.
Gissa hur mycket vi har snackat efter jag var dit? Okej, han har i alla fall snackat med mig typ 4 ggr medans hans flickvän bara pratat med mig 2 kanske..eller ja snarare "vi får prata en annan gång" och sen försvunnit.


Idag snubblade jag över en bekants nya blogg, där hon så fint skriver om att hon nu har blivit tillsammans med honom. Det är därför han inte snackar med mig säkerligen, han vill inte att bruden ska veta om hur jag känner honom. Är ju inte så att jag skulle berätta det om jag träffar på dom på krogen liksom... "Nemen tjena! Hur äre med er då? Ja känner redan din pojkvän. Hur? Jo jag hade trekant med han och hans ex. " Men folk tror visst att alla brudar saknar hjärna och vill förstöra för andra, så jag gör dom en tjänst och håller mig utanför. Vill dom inte snacka så behöver dom inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar