lördag 12 juli 2008

Bortgjord

Oj oj oj.. lilla vildkatta då..
Ja, så kan det gå minsann..


Hade tänkt på min heta granne hela dagen för han sprungit hit fram och tillbaka för att snacka med min familj. Ett tag kom jag på mig själv med att sitta och se på när han och mamma snackade, och det enda som kom upp i huvudet var bilder på hur jag bara flög på honom! Liksom bara gick fram till honom där i soffan, satte mig gränsle över honom och kysste honom. Med mamma mitt emot, jo hejdu.. *ler*

All denna sexuella frustrationen gick ut över en stackars ensam sate på min msn. Vi har haft c6 och tele6 innan så jag tänkte liksom att han fort skulle komma med på noterna. Vi satt och pratade bara rent allmänt och han bad mig sätta igång cammen, där låg jag naken i min säng med enbart mitt täcke på mig. Vi pratade någonting om min rumpa, så kåt som jag var ställde jag mig snabbt upp på alla fyra i sängen med ansiktet mot kameran..sugen blick..och svankade så man kunde skymta rumpan där bakom mig. Det var var ändå oskyldigt för man såg varken brösten eller någonting, bara siluetten av min rumpa. Och han påpekade blygt att det vore nice att stå där bakom. Och jag som sagt trodde han var med på noterna la mig sedan ner i sängen på rygg igen, men utan att lägga täcket över mig.

Vad tror du han gör?? Jo han skriver att jag ska täcka över mig själv. Fyfan va jag började skämmas! Han var inte alls beredd på detta då jag oftast behöver lirkas en del med, och jag tror också han lika mycket som jag gillar den lilla svårtflirtade leken för att höja stämningen. Så nu fick han en chock och bad mig att ta på mig täcket. Dock fick ju jag lika mycket av en chock och tog detta väldigt personligt då jag inte är så mycket för att ta initiativ. Jag drog snabbt på mig täcket ända upp till halsen, och ja...tyvärr, jag började fasiken gråta! *skäms* Det var liksom så dumt, när jag för en gångs skull kände mig sälvsäker på att någon ville ha mig och att jag kunde få det jag ville ha, då blev man minsann pushad tillbaka.

Det kommer ta ett tag innan jag törs ta initiativ igen. Jag är så känslig för dissar just för att jag är så osäker på mig själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar