onsdag 30 juli 2008

Nattliga Samtal

Avslutar natten med att ringa ett samtal jag länge längtat efter. Bara så jävla irriterande när man inte hör vad folk säger när man är kåt. Fyfan för folk som viskar, har du inte tillgång till att snacka normalt borde man inte prata i telefon alls. Bröts ett par gånger gjorde det också, dåliga jävla mottagning. Båda försökte att hålla ett normalt samtal i början, men det blev bara stelt och tyst för båda ville bara föra det vidare.

Det kan inte ha tagit mer än 15 minuter innan han istället började prata om att han ville vara här och ligga bakom mig. Hur han skulle smeka mina bröst och mina lår. Jag kan säga att jag tyvärr nästan lika gärna kunde ha lekt själv just för att jag i princip aldrig hörde vafan han sa för något. Och jag pallade inte direkt fråga hela tiden heller, det förstör stämningen en hel del. Hörde dock emellanåt hur han ville ta mig hårt bakifrån, och hörde honom småstöna. Det var höjdpunkterna på samtalet. Det tog mig inte så lång tid att komma just för att enbart tanken på honom gör mig redigt kåt, så jag hade redan byggt upp mitt sug långt innan och också smekt mig medans vi pratade om alla de alldagliga sakerna i början. Det var så skönt att komma samtidigt som man hörde hans stön i andra änden av luren.

Någorlunda andfådd och skakis låg man utmattad i sängen. Rummet var nu nästan för ljust för att kunna somna. Jag sa att jag hade saknat det här, men fick inte direkt någon respons ifrån honom, men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar