fredag 27 mars 2009

Vilken är din favoritfärg?

Min kropp har idag en blandning färger som den aldrig tidigare har skådats i, åtminstone inte i såhär extrem mängd. Små blåmärken har väl alla fått någon gång.



Det är ju synd att något så roligt ska ha så jobbiga konsekvenser. Just då i den stunden och precis efter är det ju mysigt och fint med smärta plus märken. Men kändes ju inte lika uppskattat idag på resan hem när man knappt kunde sitta. Det går i och för sig bra så länge man sitter helt still. Och med min "dåliga" hud så räknar jag med att dom här märkena inte kommer försvinna på ett bra tag. Men det får det väl vara värt.

*

Berättar mer om min kväll senare...

1 kommentar:

  1. Oj oj oj! Kom hit om du vill att jag ska blåsa... Hoppas att du har haft kul åtminstone :D

    SvaraRadera