torsdag 15 maj 2008

Charmören

Idag kom han och skrev på msn, den lilla charmören som tror han har alla ess i bakfickan, han som lovar en guld och gröna ängar. Han pratar om hur jag är den enda han cammar med minsann, ingen annan kan få honom så kåt som jag kan. Som om han klarat sig såhär länge utan, pyttsan! Och det nästan irriterar mig att han tror att jag faller så fort han sätter på cammen och strippar lite. Hade god lust att bara stänga ner cammen och säga att det inte intresserade mig. ^^

Men jag lät honom hållas.. Just för att jag någon dag vill ha honom i säng. ;) Så han fick sitt lilla cam-äventyr i alla fall. Och efter lite smör försvann han med ett "kommer snart tillbaka, ska bara duscha pussssss" och hörde sen inte ett ljud till på hela kvällen....har lärt mig det där nu så jag lyssnar inte på vad han säger ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar