torsdag 1 maj 2008

Ingen snabbis

Jaha..ännu en plan som inte går som man vill.

Hade sen långt tillbaka pratat med en grabb om att träffas och låta honom ta mig igenom den outforskade bdsm-världen. Vi hade sagt att vi både skulle filma och fota för att jag sen skulle få lägga upp dom och skriva om hur hans flickvän inte visste om någonting.. Det tänder både han och mig som fan!

Efter mycket om och men så kom vi fram till att vi kunde ta det hela på valborg för jag ändå skulle till hans stad då. Jag hade längtat i fan en månads tid ungefär. Sett fram emot att nytt jag skulle få prova på, att få blir riktigt dominerad för en gångs skull. Och så blev det ingenting..
Tydligen hade han så fullt upp med att festa eller nått, och så va väl flickvännen där för helt plötsligt kunde jag inte vara hos honom. Istället blev det ett sms om hur vi skulle ta en snabbis i buskarna typ. Jag blev genast avtänd. En snabbis var INTE vad jag hade sett fram emot, och var inte vad ja tänkte dissa mina vänner för heller.

Så jag struntade i honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar