fredag 6 mars 2009

Utmattad

Nu har man haft ännu en show på Cam4 som blev riktigt trevlig. Blev extra kryddat av att ha en heting som skrev till en på msn samtidigt, sa att jag va en slyna. *grr* ;) Men väldigt synd att man bara har 2 händer. Eller rättare sagt en för den ena måste jag dölja. Får ha hanskar på mig nästa gång. ^^ Två orgasmer blev det, den sista starkare än den första.
*
Alla tjatade om att få se ansiktet, men det vill jag ju inte visa. Cammen råkade dock slinta ett par gånger, men tror ingen hann se något. *ler* Men är svårt det där vems direktiv man ska följa när alla säger olika saker.
*
Visa närbild! Visa långt ifrån! Visa rumpan! Öppna fittan! Filma bakifrån! Va närmre micken! Visa ansiktet! Slå på fittan! Stöna högre! (inte ofta man får höra någon säga åt mig att vara mer högljudd, dock svårt när alla är hemma här..)
*
Det är inte lätt när det är svårt, men det är skönt när det går. ;)

5 kommentarer:

  1. Suuuuuuuuuuuuuuuck. Missade igen. Tror nästan jag dödar mig själv snart.

    SvaraRadera
  2. Haha, nej snälla inte döda dig själv! Det kommer mer gånger :D

    SvaraRadera
  3. argh missade en gång till nu får jag sitta och häcka på cam4 hela dagarna från och med nu

    SvaraRadera
  4. Viktor, döda mig också. Jag missade showen, trots att jag faktiskt var därinne inatt. Vad söker man på för att hitta favorit-katten på cam4?

    SvaraRadera
  5. Jo då man var allt inne och kikade på dig, var riktigt mysigt att höra hur du njöt =)

    SvaraRadera