fredag 6 mars 2009

Aaaw

Så många ledsna ansikten! Det är ju verkligen inte bra. :) Lovar att det kommer hända fler gånger. Men kan inte (som jag gjorde förut) bestämma ett datum, utan det händer när lusten faller in helt enkelt. Har lagt direktlänken till mig i sidokolumnen. Om jag inte har en show så syns enbart min press där, annars dyker cammen upp. Så det är bara att ha sidan uppe (på kvällar blir det mest) och sen klicka på uppdatera med jämna mellanrum. ;)
*
*
http://www.cam4.com/Kissekatten/
*
Det är denna adress som gäller för att kika på mig. Men finns ju massa människor därinne att kika på! :)

2 kommentarer:

  1. Varför skulle man vilja titta på någon annan, du är mycket hetare än någon annan.

    Man hade verkligen sådan lust att bara krypa ner och börja hjälpa till där nere mellan dina lår inatt det där stönandet var så extremt skönt att lyssna på

    SvaraRadera
  2. Du är hetast på cam4 ! ! !
    Hälsn. shady_72 på cam4

    SvaraRadera