lördag 7 mars 2009

Lightshow spårade ur..

Vill först klaga på besöksräknaren jag satt in. Den nollställer sig visst lite när den vill. *hmm*
Jag har mailat till dom och frågat så får väl se vad dom säger. Vore ju kul att få veta hur många som läser. =)
*
*
Jaha, igår då så fick jag för mig att köra en liten show men av det mer mildare slaget av olika anledningar. Tänkte att jag skulle köra bara en liten strip till musiken. Mest för att alla var hemma här, så inte så bra att det låter massa då. *skratt* Och började ju bra, men kunde sen inte låta bli att ta det längre. Var ju så upphetsande. ;) Så där satt jag i min datastol och lekte. Kladdigt värre blev det minsann. *rodnar*
*
Vet att många klagade på att musiken dränkte mina stön, men ja.. det var typ tvunget. Måste vara lite snäll mot min familj i alla fall. Och var ju som sagt inte ens tänkt att det skulle bli så. ^^

1 kommentar:

  1. Låter mysigt. Själv så missade jag det, var tvungen att jobba hela kvällen och natten.

    SvaraRadera