torsdag 5 mars 2009

Sugen som tusan

Jag är så otroligt sugen på att tatuera mig. Var ju så länge sen sist, hela 3 månader snart. *ler* Men är nog ännu mer sugen på sex, det är nu 9 månader sedan sist. Och mys är jag sugen på mest av allt, var typ evigheter sen! Ligga i sängen, bli omhållen, kyssas, känna någons händer på sin kropp.
*
Haha nu tänker jag för mycket! Blir så myssugen då.. Jag har ju iofs en kandidat som vill komma hit, vilket är väldigt ovanligt. Brukar alltid vara jag som får åka runt till folk. Men så är det ju det dära med att våga. Har blivit (mycket) rädd för sex och närhet på sistone, så är svårt. Måste ta tag i skiten! :P

1 kommentar:

  1. Hm, jag är faktist också grymt sugen på att tatuera mig. Dock vet jag inte vad jag vill ha för motiv eller vart jag skall göra det, so many places and choices :/ Och jag har alltid varit sämst på att bestämma mig.

    Mysa har jag faktist redan fixat, fast det var inte så bra för hon jag mös med är sämst på det och klarar inte att ligga stilla. Vad är det för fel på er kvinnor?!

    SvaraRadera