fredag 22 augusti 2008

En dålig dag

Idag har jag en sån där dag som kan få mig att avregga mig från varenda ställe jag finns på. En sån dag då jag spyr på varenda kotte som kommenterar min kropp och va dom vill göra med den. Jag hatar dessa dagar, och ni tycker säkert inte om dom heller för jag blir en fucking bitch.

Just idag så känner jag mig så less på att bara bli omtyckt för min kropp. Idag förstår jag iofs inte ens vad dom gillar för jag ser ingenting annat än fel på mig själv. Om jag nu är så fin, hur kommer det sig att ingen flirtar med en ute? Är det min nuna som är så jävla ful att jag inte är värd att prata med? Eller?? Kan ju inte ni svara på, ni har inte sett den. Och alla hemskt fula bristningar jag fått, jag äcklar mig själv..och dom försvinner aldrig heller.. =(

Hur vore det om någon lärde känna mig.. Man blir plockad enbart för man delar samma intressen i sängen. Ska det inte funka utanför sängen också även om man inte ska bli ett par? Kanske bara är jag som föredrar om jag kan snacka med mina kks OCKSÅ. Hur vore det om ni försökte prata om annat än sex med jämna mellanrum?

Hatar detta!!

Jag är så utsvulten på sex så kroppen nästan skriker varje dag. Men ändå så undviker jag det just för jag är så rädd för att jag inte ska få allt som jag behöver. Behöver det extrema åt båda hållen, dvs någon som riktigt dominerar mig i sexakten och sen gosar ihjäl mig efteråt. Är dom 2 sakerna jag saknar som mest och som jag inte har fått på länge. Men törs inte chansa, vill inte ligga med 10 drägg till för att kanske hitta en som håller det dom säger.

En liten fråga. Är det endast grabbar över 30 som vet hur man ska bete sig i och utanför sängen?! Dvs iaf på det sättet som jag vill. Är det endast dom som har levt tillräckligt länge för att bemästra balansen? Det är jävligt synd tycker jag för det är typ...en av hundra över 30 som jag tänder på. Inte konstigt att jag aldrig har sex nu för tiden. Inte konstigt att jag har lessnat på mina leksaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar