tisdag 12 augusti 2008

Fisting

En liten fundering som jag haft många gånger faktiskt.

Förr var det alltid så att grabbar ville att man skulle vara trång och härlig. Nu för tiden frågar typ alla grabbar hur många fingrar man får in, om man gillar fisting eller om man vill testa det. Allting ska töjas! Det finns klipp efter klipp med stora "lockande" öppningar. Ju större desto finare, eller hur?

När blev detta poppis och varför?
Sen när man har sex då? Ska de inte kännas alls? =O

Nejdu, jag håller mig till att vara trång. Inge fisting för min del.
Det är inget i min smak (ja, jag har provat...aj och ush säger jag)
Väntar med att vidga mig tills det är dags att föda barn *asg*

Men tänkte, jag länkar lite klipp iaf för er som nu tänder på detta. ;)
Wild Fisting
Playing with the fist
Fist to shoulder - NASTY! :O
2 handed anal fistfucking - Men snälla! ^^
Blonde gets fisted

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar