söndag 10 augusti 2008

Frusterad

Vilken diss! :P

Eller okej..det var ingen direkt diss, men det var inte kul. ^^
En gammal gammal vän till mig satt och prata med mig igår kväll på msn. Och vi brukar ha lite rajtan tajtan på nätet lite då och då. Dock inte så ofta nu för tiden eftersom jag inte mått så bra gällande sex på sistone.

Men iaf, igår satt vi och snackade på msn. Och han slänger ur sig att han är ruggigt kåt. Så kåt att "när jag tar på mig själv känns det som en våt fitta gränslar mig"....kåtdroppar... mmmmm ;) Och han sa på en gång till mig att det kommer inte ta lång stund innan han kommer just för att han va så jävla kåt. Jag försökte just därför att ignorera allting som han sa. Men det gick inte, jag föll dit ganska så fort och blev lika kåt jag.... Då kom han!!
Och kvar satt jag, kåt som fan. *morr*

Inte hans fel, han förvarnade mig. Och han sa förlåt för det dessutom. =P
Så det va bara att gå ifrån msn innan jag blev sur och grinig (som jag brukar bli när jag är kåt och inte får det jag vill ha ^^) och tog ut det över någon annan stackare. Så..bort ifrån msn och leka fort som fan så man kunde lugna ner och somna.

Ett litet tips.. inte reta upp en tös om du inte kan/vill ta konsekvenserna. Man kan inte bara dra sen när man fått sitt. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar