tisdag 26 augusti 2008

Hur går man i högklackat?

Jag måste ju erkänna att..lång som jag är (med mina 180+) så är jag inte direkt van att gå i superhöga skor. Det är liksom lite halvtabu i den långa världen. Så mina fötter är absolut inte vana med sånt. Men jag ÄLSKAR alla dessa höga läckra skor! Så nu...töser...hjälp mig! =) Hur klarar ni av detta?


Jag har införskaffat dessa superfina skor för ca 1-2 månader sen. Men har än så länge bara använt dom hemma, för att liksom gå in dom innan jag tar mig ut i den stora världen på styltor. ^^ Har dock inte haft så mycket tid till det då jag jobbat ganska så mycket. Och mina fötter tar kål på mig efter bara några minuter. Det liksom bränner under fötterna, och tårna nästan domnar bort känns det som. *haha*

Har ni några bra tips på hur jag snabbt kan vänja mina fötter vid att gå i högklackat?? Kommentera!! Behöver all hjälp jag kan få. Vill inte att dessa superfina skor ska blir ett "onödigt köp" jag bara kan använda för syns skull i sänghalmen så att säga. Ger inte upp! =P

1 kommentar: