fredag 8 augusti 2008

Oh, du underbara dröm

Oj oj oj...i morse ville jag inte vakna!
Vilken härlig dröm jag hade, så långt jag nu kom dvs.


Drömde att jag fick besök av min gamla barndomskompis som jag inte har träffat på ett par år nu. Och eftersom han bor så långt härifrån så fick han sova över, och jag har bara min säng så vi sov tillsammans. Men jag hade inte en tanke på sex eftersom vi alltid bara har varit vänner under alla år, aldrig mer. Men så blev man väckt på morgonen av ett rejält stort stånd som pressades mot rumpan. Fyfan va jag älskar att bli väckt så! Blev dock lite chockad, för vad jag vet så har han inte mer än 18cm iaf, men är ju min dröm så. *ler* Måste dock medge att det kändes konstigt i drömmen just för att jag aldrig sett på honom så. Men att känna det där morgonstånden pressas emot en, oooh man kan inte bli annat än sugen!

Men längre än så kom jag inte minsann för sen vaknade jag av min jävla väckarklocka! Det blev en snabb lek innan man var tvungen att gå upp i alla fall. Annars hade jag varit på dåligt humör hela dagen. ^^

Fyfan va jag saknar att bli väckt såååååå... det är typ...shit, flera år sen! =S

1 kommentar:

  1. Oj ingen som "tagit oskulden" i gästboken? ;-) då får man väl vara den första då:-) Grymt nice att vakna på morgonen o rövknulla en kåt slyna ju *L*

    SvaraRadera