söndag 17 augusti 2008

Är du bakiskåt?

Jag sa för bara någon dag sen att jag inte är speciellt bakiskåt av mig, snarare fyllekåt. Dom orden fick jag äta upp idag.

När jag låg där i mina vänners gästrum i morse och bakfyllan sakta började försvinna, då kom istället mer och mer kåthet. Jag låg där och fantiserade om hur någon kröp upp bakom mig och vi smygskedade i tysthet för att inte väcka dom på andra sidan väggen. Känna hur hans kuk sakta gled in och ut. Tills slut kunde jag inte göra någonting annat än att leka för att bli av med denna kåthet som nu hade haffat mig så hårt. Det är skumt, mina orgasmer är nästan starkare när jag måste smyga och hålla tyst. Är det spänningen tro? Blir så att jag skakar i hela kroppen, och rycker hur mycket som helst.

Det var en skön lekstund, som lättade på baksmällan ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar