fredag 5 september 2008

Nu är det dags

Nu har jag varit riktigt elak och varit borta länge och inte skrivit speciellt mycket. Så nu kommer det en stor gåva till er allihopa som varit tålmodiga och väntat (och för nya också iofs). Först och främst har det kommit upp nya bilder på Klubb6 och Darkside.


För dom som är medlemmar på klubb6 finns det även ett par nya klipp. Kommer en extra senare, måste bara lära mig redigera klippen först. *ler*




Och så tänkte ja ge er en stor samling med länkar till lite smått och gått. Både sådant som jag har underhållt mig själv med under den här tiden jag inte har skrivit (leka orkar jag även om ja inte pallar dela med mig av det), och sånt som jag hittat förr...plus lite nytt ;)

Hot blond nurses ready for a threesome - Tänk om sex botade ;)

Slut gets big cock in her mouth - Snacka om att kväva sig själv, tycker inte det är så hett att höra, gillar inte henne alls. *haha* Gillar kuken dock, även om inte storleken spelar någon roll. *ler*

Redneck Girls fucking lost guy - Snacka om att vara lättövertalad grabb *ler*

RandyBlue-Mason & RC - OBS! bögsex ;) Detta är min favorit när de gäller två grabbar. *ser oskyldig ut* Man ska inte vara så fyrkantig, är gärna med två bisexuella killar någon gång. *flirt*

Michelle gets nailed - Kanske har lagt upp den förut, har så dåligt minne. Men älskar ju tatuerade människor så. ;) *grr*

Hot sex scene with Alektra Blue - Som vanligt en man som inte tilltalar en utseendemässigt, är man rätt van vid när det gäller porr. *skratt* Får njuta av tjejen som har fittpiercing istället. ;)

Hot Dreams - Manga/Anime med bdsm-stil. Jag har någon dragning till mixen mellan tecknat som är så relaterat till barn, och att dom gör så förbjudna saker. *ler* Just i manga-klippen ser det alltid ut som tjejerna lider av sex. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar