söndag 5 oktober 2008

Sexinfo =)

Är du oskuld? Nej du, det var länge sen!

Någon gång haft sex med samma kön? Ja en gång i en trekant, men någon gång ska det fasiken bli på tu man hand också. Få utforska ordentligt ;)

När hade du sex senast? Det var i slutet på maj faktiskt

Vem hade du sex med senast? En snubbe som är 1 år yngre än mig som jag snackat med på nätet i flera år. Han var dock inte alls som jag trodde.

Haft sex på offentlig toalett? Nope det har inte hänt ännu faktiskt.

Haft sex i duschen? Japp, trots att jag inte gillar att vara 2 i duschen :P

Kollat porrfilm? Jorå redan som liten plutt :P började riktigt tidigt

Haft sex i snön? Hatar kyla så nej

Haft trekant? Ja en gång, men det ska fan hända igen..många gånger ;)

När blev du av med din oskuld? 2 månader innan jag fyllde 13, riktigt illa faktiskt

Haft gruppsex? Nej..inte ännu? ;P

Haft sex på öppen plats? Skogen?

Drömt sex drömmar? Har väl alla?

Blivit påkommen när du haft sex? Hmm..min polare vakna å gick ut ur rummet? ^^

Haft sex i en bil? Hmmm, halft :O Inte sex, lekt med en grabb å en dildo ^^ Det har ni ju läst om ;)

Sugit av någon? Jadu, många gånger :P älskar all responsen man får!

Slickat någon? Ja en gång, det var riktigt nice..

Hur många har du haft sex med? 15 grabbar 1 tjej :P

Fått oralsex? Mjo, dock inget som jag tycker om speciellt mycket. Känns bara fel :O

Haft sex i någon annans säng? haha ja det har hänt många gånger :P

Ångrat att du haft sex med någon? Tyvärr många gånger..

Haft sex på stranden? Nope det har jag inte..tyvärr

Vem tog din oskuld? Min granne som va 2 år äldre än mig

Har/haft kk? Jepp grannen grannen som tog min oskuld var jag kk med i 3 långa år.

Haft sex med någon annans flick / pojkvän? Mjoru det har hänt ett par gånger..förbjudet är ju rätt hett! ;)

Tänkt på någon annan när du haft sex? Tror inte det

Haft sex i någons förälders säng? Jadu.. både min mammas, och i min pappas..dom är skilda.

Haft sex i sjö/hav/pool? Nope tyvärr..mycke snack, men hände aldrig :P

Haft sex med någon kompis bror/syster? Nejdu

Somnat under sex? Nooo!

Haft sex när det är andra i rummet? Dom sov... :P

Varit med någon som är över 5 år äldre än dig själv? Ja 9 år äldre faktiskt

Varit med någon som är yngre än dig själv? Två av dom var 1 år yngre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar