torsdag 23 oktober 2008

Smicker

Har ganska nydligen blivit vän med en bisexuell tjej som bor i närheten av mig. Vi har väl inte träffats mer än 3-4 gånger IRL och snackat lite smått sådär, snabbvisiter liksom när vi ändå inte haft nått å göra.

Sen satt jag och pratade med henne på msn igår när hon satt och drack. Då slänger hon ur sig att hon minsann tycker att jag är råhet och att hon mer än gärna skulle vilja leka med mig, men att hon kunde hålla sig för min skull.. *skratt*

Jag blev helt paff faktiskt! För jag är sån att jag i mitt huvud tänker att, "visst alla gillar mina bilder men när dom träffar mig i verkligheten så kommer dom se hur ful jag är"... men hon har fan sett mig fett sliten, och satt ändå och sa att jag var råhet! Det var oerhört smickrande.

Får väl se du...tar nog inte mer än en fylla där så är det kört *ler busigt*

Har alltid velat riktigt utforska en tjejs kropp.. hon får bara ligga å njuta medans jag leker och lär ;) Blev ju inte direkt så när man va med i en trekant liksom, det är något som jag vill göra ensam med en tjej..som att förlora min oskuld på nytt *haha*


När blev jag så poppis bland tjejer?? :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar