söndag 16 november 2008

Dåligt samvete

Ja ush, jag känner mig riktigt hemsk när ja tänker på hur lite jag bloggat nu när jag sagt att jag ska bättra mig! Verkar visst som att livet aldrig bara kan rulla på? Dyker upp saker och orken försvinner tyvärr. Hemskt men sant, och bloggen blir lidande. Inga nya bilder alls har det blivit. Vet inte hur länge det får vänta.

Igår försökte man få sig ett ligg men det gick minsann inte! Ett par och 5 grabbar dissade mig dom jävlarna. =P Då kände man sig sådär lagom ful kan jag säga.

Men jadu, får se om det bli lite sex framöver. Har börjat snacka med ett gammalt ligg senaste dagarna. Ni vet, han som gav mig jacket. ^^ Tackade honom för det faktiskt, de tyckte han va lite skoj. Men i alla fall så verkar det som att människan har skaffat sig lite mer vett så ja..kanske man borde ge honom en andra chans. För sexet var det ju absolut inga som helst fel på. Som jag sa till honom, va mer attityden runt om som irriterade/sårade mig liksom. Får se om jag törs träffa honom igen. Man har ju lagt på sig lite sen man träffade honom sist. *skäms*

Ja veeeet. Jag är SÅ fin som jag är, bla bla bla ;) Men vill gärna ha tillbaka mina slanka former tillsammans med självförtroendet. På den tiden fullkomligt älskade jag att fota! Jag tände på att titta på bilderna och se att "ja, dom här korten kommer många dregla över" ^^ Så ser jag det inte längre och det vill jag ha tillbaka. =)

Men först... SEX OCH MYS TACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar