måndag 3 november 2008

Heta sms

Mmm... hittade just ett par sparade sms på min mobil ifrån en "vän". Ett par porriga sms som han skickade när han var och sov över hos en polare. Det är så upphetsande att veta dom är kåt när dom inte kan/får göra något egentligen. *ler*

"Ena sidan säger sluta smsa, andra säger låt henne säga mer och spruta medans du stönar hennes namn"

"Oh babe, du gör mig galen nu. Smeker mig snabbare fast jag inte borde. Är så kåt så det finns inte.."

"Shit *namn*, du skulle göra en perfekt avsugning! Hade velat fylla din mun med sperma och att du sög och slicka av allt, sen svalde. Min brud!"

"Jag vill dominera dig, vill ha dig som min lilla slyna en hel kväll och natt. Ska knulla din mun skoningslöst och ivrigt med dina händer bakbundna! Sug den *namn*!"

"Du ska slava mig *namn*, sug och ta den djupt. Sug snabbt. Böj dig fram så jag får ta dig i röven. Ska spruta ner ditt ansikte och du ska bara gilla att ta emot!"

"Nej du gör precis som jag säger och börjar dig framåt och låter mig knulla din trånga fitta när jag vill. Ska spruta din min full och smiska dig hårt över rumpan"


Hehe, jag blir alldeles pirrig när jag läser det. Bara tänker på hur han låg där hos sin kompis och smekte sig själv. Det lustiga var att jag aldrig sagt till honom typ att ja gillar att bli dominerad (vad jag minns) och så får man ändå sånna sms..jag är visst väldigt lätt att läsa av. *ler oskyldigt*

Han är en av dom som bara behöver säga hej för att jag ska bli kåt..tänder otroligt på honom. Älskar sånna killar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar