måndag 24 november 2008

Wildcat goes wild!

Oj oj oj säger jag bara. Det är som att väckas upp på nytt eller någonting. En liten tillbakablick på mitt gamla jag skulle man kunna säga. Vet inte om det är något som håller i sig nämligen. Men roligt var det i alla fall att se det fortfarande finns där under den negativa ytan. En gigantiskt jäkla hunger!

Någon tog en helomvändning (eller ja..en halv, för mjäkig va han inte innan) och blev grovare i mun igår. Min kropp var såklart inte sen på att vakna! Började i skrift på msn, ledde vidare till skönt telesex. Men jag slutade inte där... Jag var vaken hela natten och kom 4 gånger till! Jag var helt galen. Märktes i och för sig redan under telesexet då jag började hyperventilera lite smått, men lyckades lugna ner det. Men ja, det var ju tur att man inte skulle upp och jobba idag! *ler*

Kan säga att nu är min kropp rätt öm. Så om det nu blir lek idag så blir det i alla fall ingen dildo, även om det blir väldigt tomt utan. Men kan ju vara bra att låta kroppen återhämta sig lite. *flirt*

Men snart får det fasiken vara dags för äkta vara! Börjar bli så less på mina leksaker att jag skulle fan slänga dom om dom inte var så dyra. *skratt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar