fredag 5 december 2008

Stake Saknad

Är väldigt mycket tjat på mig nu för tiden om hur less jag är på mina dildos men ah..med all rätt tycker jag. Har ändå använt dom nu åtminstone var tredje dag i ett halvårs tid. Har inget emot dildos men dom ska mera vara som ett sidoalternativ någong gång ibland för att ge en lite omväxling, eller som en extra krydda i sängkammaren. Inte som det enda alternativet man har! Jag börjar verkligen sakna en riktig kuk. Få se, röra, smaka och känna på den. Det var så länge sen. Dom är så roliga att leka med! Saknar att se den rycka till av välbehag när man snuddar den, jag älskar det. Och bara för min stora saknad ska jag bjuda på några klipp som innehåller härliga kukar, sånna som jag gillar i alla fall. *ler* Så får jag väl våga mig på äkta vara snart igen, så jag inte glömmer bort hur man gör.. ;)

Horny slim blonde gets nailed after bath - gillar dock inte killen ^^
Hot teen girl home alone with her friend
Fiona is an angel in bed - illa att se en tjejs namn intatuerat vid kuken ^^
Asian hunnybunny sucking your cock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar