lördag 20 december 2008

Välkommen!!

Sådär! Då var flytten av min blogg färdig och jag kan koppla av lite. =) Visst är den finare? Eller kanske bara är jag som tycker det. ^^

Den är i alla fall bättre, på många olika sätt! Bland annat så kan man även lägga in egna klipp på den här. Så tänkte att jag en gång i månaden åtminstone kan bjuda er på ett litet klipp med mig själv, så får vi se hur det blir sen. Kommer att börja med mina gamla klipp som legat på klubb6, vissa av dom har ljud men många är utan.

En fråga! Vad är bäst om klippet inte har något ljud..att låta det vara så, eller lägga till någon bra musik?? Vad är i sådana fall bra porrmusik? Kommentera!

1 kommentar:

  1. hej du wildy, har precis hittat din blogg.
    Tänkte ställa några snabba frågor..

    1-singel
    2-straight
    3-över eller under 30
    4-varför bloggar du??

    Mvh Tiger'n

    SvaraRadera