tisdag 6 januari 2009

CAMSHOW



Ja, nu har jag faktiskt bestämt mig.

Det är ju så många som har gnällt om att jag inte visar mig i cam. Dessutom är det ju en del som har fått för sig att jag inte är äkta heller eftersom jag inte vill visa vem jag är. Fast om jag nu vorde fejk skulle jag då vilja säga att jag är jäkla duktig som har lyckats skrapa ihop så mycket bilder och klipp! *skratt*

Iaf, nu har jag bestämt mig för att bevisa att jag är jag! Så den 5e februari 22.00 kommer jag att köra en camshow på en sida som heter Cam4, länken leder direkt till där ni kommer kunna se mig. Dvs när cammen är igång, just nu syns bara min press. =P

Dom som är medlem där kommer också kunna skriva till mig under camshowen, för att komma med önskemål. Är dock inget som säger att jag kommer följa dom..men man vet aldrig. *flirt*

Inget av detta kostar ett öre! Så jag gör inte detta för att lura er på pengar. Mer för att bevisa vem jag är så man kan slippa en massa gnäll sen. Och dessutom för att bjuda på en show såklart, får se vad den kommer innehålla. Beror ju lite på er också. ;)

Skulle det bli någon datum/tidsförändring så skrivs det här i bloggen..

4 kommentarer:

  1. Tusan att man träna set igår så man missa showen... håller tummen att det kanske kommer en till någon dag kyss på dig heting
    //Calle

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul! Jag kommer vara där.

    SvaraRadera
  3. Kan knappast bärga mig! Längtar redan.

    SvaraRadera
  4. Du räknar väl in mig så klart...

    /YourFan klubb6

    SvaraRadera