fredag 9 januari 2009

Oj, förlåt..

Jag var in på Cam4 igår och donade för att se hur allting fungerar så att jag har koll tills den 5e och kan fokusera på det jag ska göra istället. Så ca 02.00 igår körde jag en kort testrunda som ni tyvärr missade. Allting verkade dock fungera utmärkt. Fast kvalitén på cammen verkar bli något sämre på deras sida =( Men ljud och så funkade tydligen fint, även om jag själv inte kan höra men fick bra respons i alla fall. *ler*

Jag ser verkligen fram emot detta faktiskt! =D Ska bara klura på vart tusan jag ska ställa min laptop så jag ser vad ni skriver så mycket som möjligt. Kommer vara omöjligt för mig att se det hela tiden men..

Det löser sig på något sätt! =)

2 kommentarer:

  1. det var ju syn att man missa denna test showen :( ser fram med spänning till den 5:e när man får se dig sexy

    SvaraRadera
  2. men det var väl inte snällt mot oss?

    SvaraRadera