onsdag 14 januari 2009

Stänger ner

Ja, idag funderar jag seriöst på att LÄGGA NER hela idén om att göra en camshow för er faktiskt. För känner mig riktigt besviken. Trodde att folk skulle bli glada att jag efter alla dessa år (ja, tiden går fort) har bestämt mig för att visa mig i cam. Så ni ser att jag inte är fejk. Visst, det är många som kommenterat att dom ser fram emot showen. Men det är precis lika många som har gnällt!
"Varför kan du inte visa dig redan nu. Varför den 5e?"
"Då kan du ju visa dig för mig i cam också"
"Vad är det för skillnad?"
Om jag kunde så skulle jag BLOCKA er ifrån att se showen. Och i framtiden kanske jag väljer att endast visa den för vänner, dvs godkänna varje enskild person som ska få se. Det är så typiskt människor nu för tiden att aldrig vara nöjda med det dom får utan hela tiden kräva mer...
Jag tar inte ens betalt av er för att se detta så vafan gnäller ni om?! *ledsen*




För er som nu inte har förstått kör vi nu en förklaring..
Jag vill, som sagt många gånger förr, forsätta vara anonym. Med bilder kan jag enkelt ta bort bakgrunden och vissa kännetecken som jag har. Det går inte med en cam! Därför är det så att jag när jag ska camma måste:
  • Ta ner allting ifrån väggarna som kommer att synas
  • Sätta upp skynken
  • Möblera om
  • Välja ut en outfit att ha på mig som ingen sett
  • Se till att jag är själv hemma (om ni vill ha ljud)
  • Ordna så inga av mina kännetecken syns osv.

Detta är inget jag känner för att syssla med för att camma med en enskild individ på msn bara för att denne känner sig lite sugen! Ursäkta mig, men så jävla kamerakåt är jag inte! Det är för mig enorma förberedelser och jag tar detta väldigt seriöst. Men uppenbarligen många som inte fattar, eller är på tok för egoistiska för att bry sig.

Nu orkar jag inte förklara fler gånger...
Och har ärligt talat tappat mycket av lusten för detta nu..

6 kommentarer:

  1. Jag förstår verkligen att det är enerverade att ständigt behöva förklara och stå ut med dessa egoistiska kukhjärnor! Men sen bör jag också erkänna att jag nästan förstår gnällpellarna också.
    Du är nämligen smått oemotståndlig. Klart som glas att de känner ett skrikande begär efter att vilja se dig så snart som möjligt!

    Försök se det som att de bara säger att du verkligen är uppskattad. Tjatar de ännu mer, skit i att svara!

    SvaraRadera
  2. har dom inte hört talas om att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

    SvaraRadera
  3. Och jag som redan bokat in datumet.

    Snälla låt inte några dumma kommentarer förstöra detta.

    SvaraRadera
  4. De som tjatar är de som aldrig får se nåt, det är min erfarenhet av cammande sen 10 år tillbaka (jag började med CuSeeMe och Netmeeting runt -96-97).

    SvaraRadera
  5. Jag håller med er allihop, fanclub i synnerhet!
    Och du Cat! Vi är med dig!

    SvaraRadera
  6. TYCKER DET E SYND PÅ ATT FOLK EJ KAN HÅLLA SIG SOM SAGT , hoppas ej detta läggs ner då jag själv ser fram emot den 5 ;)

    SvaraRadera