torsdag 5 februari 2009

Kryssningar = Sexresor?

Hittade just detta klippet.

Nice girl get a special boattrip

Klippet är inte världens bästa, men fasiken vilken ivrig tjej. Det syns verkligen på henne hur kåt hon är när hon runkar och suger av hans kuk. Ungefär så kommer nog jag också se ut när jag väl kommer i närheten av en kuk igen. *asgarvar* Är nu 8 månader sedan man smekte någon senast. Känner mig som oskuld på nytt. Både längtar och är rädd.

Jag har faktiskt aldrig haft sex med någon när jag har åkt båt. Vilket låter rätt konstigt när alla verkar tycka att kryssningar åker man på för att få knulla. Jag är ju inte så svårflirtad, men är ingen som brukar flirta med mig så. *skratt*

3 kommentarer:

  1. Visst skulle det vara spännande att ha sex på en kryssning! Miljön kan göra det till ett spännande äventyr, men jag vet inte hur förtjust jag är i idén om att knulla på den fylla, som jag förknippar kryssningarna med.

    Att inte stöta på dig måste handla om ren blyghet.

    SvaraRadera
  2. Haha.

    Ja vet inte vad det är med just båtresor, men jag har iaf alltid kopplat samman sex och typ Silja Lines finlandsresor etc.

    Känns som folk bara åker med dom för att kunna ha "crazy monkey sex" i 24 timmar och sen komma hem till sina vänner/familj och vara som vanligt igen.

    Rätt fin film dock.

    SvaraRadera
  3. Jag har knullat på en kryssning och det var härligt men det kanske var för att jag förlorade min oskuld också?! Men det var inte med ett "båtragg" utan med en kvinna jag haft kontakt med ett bra tag.

    SvaraRadera