söndag 1 mars 2009

Hoppsan..

Impulsen flög på mig mitt i kåtheten, och det blev en liten camshow alldeles nyss på Cam4. Trots att internet ville bråka med mig. *morr* Riktigt härligt blev det, även om det är frustrerande att bara ha två händer, en till att hålla cammen och en till att leka med. Men så blir det när man inte har tid att planera och ordna. Superdålig kvalité helt enkelt.
*
Mysigt blev det i alla fall minsann. Får väl se om jag drabbas av fler sådana impulser i framtiden. Håll utkik på nätterna, är då jag brukar vara som kåtast. ;)

4 kommentarer:

  1. Åååååååh! Det hade jag bra gärna velat se! Är också en nattmänniska, så vi lär säkert ses...

    SvaraRadera
  2. Suck, när jag för en gångs skull inte är hemma runt 1 och ska sova så gör du detta mot mig :(

    Får bli till att aldrig mera dricka alkohol nu då!

    SvaraRadera
  3. Tusan att man missa dig :( hade så gärna velat se o höra dig live ;) kyssar
    //Calle

    SvaraRadera
  4. usch att mitt internet också bråkade.. hoppas se dig nån gång

    SvaraRadera