söndag 29 mars 2009

Känslolös

Även sånna som mig behöver ömhet. Folk ser mina bilder, ser mina texter och ser ett objekt. Vad som finns där bakom glömms fort bort. Ingen ser det som finns där under ytan om dom bara vill se.
*
Dom ser inte det jag ser. Mina skrapade knän som visar min unga äventyrliga sida som alltid hittade på hyss. Min skiftning i vikt som visar hur jag periodvis tröstäter när jag ogillar mig själv. Ingen tänker på att det på insidan finns en tjej som är omtänksam, som söker respekt även om hon vill ha bekräftelse.
*
Men främst av allt..det verkar inte som någon inser att den här kåta lilla tösen, att även hon behöver en kram. Varför ska det vara så svårt att ge/se två sidor av ett mynt? För det är ju någonting som vi alla har.
*
Förlåt, jag har bara en dålig kväll..

6 kommentarer:

  1. Det finns ingen anledning att säga förlåt! Din värdighet är viktigare än allt, dina behov är självklara. Jag är tveklöst en av de som älskar dina bilder, och tveklöst en av de som värdesätter ditt välmående mycket högre än megapixlar över sexiga poser. Kåthet och sex är gudomligt, men inte fan skulle jag vilja ha det hela tiden. Givetvis finns det mer av dig än din sexualitet. Du förtjänar lycka, du kommer få det också. Jag hoppas att du får en fortsatt bra helg. Ifrån mig får du iallafall en stor kram.

    SvaraRadera
  2. det är ju helt rätt det du skriver. alla vill ju ha vanliga kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej humöret är sådant att det går upp och ner, finns inga bra sätt att styra det på, jag vet inga iaf..

    Tycker inte att människor ska behöva må dåligt om man inte gjort nåt för att förtjäna det, men har väldigt svårt att kunna tro att du har gjort dig förtjänt av att må som du gör.

    Passar på att skicka en lite värmande kram här, är lite svårt på nåt annat sätt, hoppas du mår bättre snart.

    Kram på dig =)

    SvaraRadera
  4. Tack för alla era underbara kommentarer!! =) *pussar på*

    SvaraRadera
  5. Risken är ju naturligtvis att när någon ser någon på internet som har sexiga men anonyma nakenbilder och som skriver väldigt mycket om sex så blir denna person just bara någon sexig porris som gillar att visa upp sig.

    SvaraRadera