måndag 23 mars 2009

Pannkaka

Hade funderingar i huvudet om att återvända till klubb6 för typ hundrade gången. Men tyckte det var rätt meningslöst om jag inte hade några nya bilder att komma med. Så jag satte igång att fotografera. Och som alltid förr så blev jag tänd av att höra klicket från kameran, tänka i huvudet vad alla kommer se. Så tog inte lång stund innan jag var kåt.
*
Kände för att ta två flugor i en smäll, så jag satte mig på cam4 för att porra loss lite. Var riktigt hett och tändande, trots att internet som vanligt ville koppla ner mig. Men sen när jag kom tillbaka, och satt där framför cammen med dildon pumpandes in och ut..då kom det..ångest! Fick panik och stängde av nästan omedelbart. Började gråta en skvätt och skakade i kroppen. Men kände samtidigt dåligt samvete för alla som jag svek.
*
Så allting blev ren pannkaka. Hamnade till och med i småbråk med lite folk, för vissa verkar inte förstå. Är dock förståeligt för det är nog inte många internetporrare som är lika komplicerade som mig. Nu finns bara negativa tankar i mitt huvud. Så får väl se hur det blir med klubb6, bilder och allt annat...

2 kommentarer:

  1. Alla ska vara tacksamma som får se dig! Ingen har rätt att klaga;-)

    SvaraRadera